Любимый напиток в коробке из апельсина

По некоторым данным, компания планирует назвать новую упаковку Peelpack. На просьбу предоставить комментарии по этому поводу в компании отметили: «Компания Coca-Cola постоянно подаёт заявки на регистрацию товарных знаков, которые относятся к производству и продвижению на рынок определённого количества продуктов.

Тем не менее, мы не даём комментарии по этим продуктам до начала их коммерческого производства». Норман Марсолан (Norman Marsolan), директор Renewable Bioproducts Institute в Технологическом институте Джорджии, рассказал, что ему знаком концепт Peelpack. «Добавление в упаковку волокон из таких источников, как цитрусовая кожура, может стать великолепным способом использования и утилизации волокон, которые не обладают возможностью полезного применения», — объяснил он.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...