life:) представил инновационное приложение life:) Sky Drive для смартфонов

 

Следуя своей стратегии инновационной компании, life🙂 стал первым оператором, реализовавшим приложение, позволяющее таким образом «монетизировать» результат мобильной игры.

 

 

 

life🙂 как оператор №1 для смартфонов представил украинскому потребителю первое собственное игровое приложение life:) Sky Drive для устройств на ОС Android и iOS.

 

Действие игры происходит в красочном Мире общения, который является узнаваемой коммуникационной платформой бренда life:). Управляя life:)-самолетом и преодолевая препятствия на его пути, пользователь должен собрать как можно больше героев Мира общения: Смсок или Мегабайтов. При этом абоненты life🙂 имеют возможность обменять собранных в процессе игры героев на реальные бонусные SMS и МБ, которые начисляются на бонусный счет life:).

 

life:) Sky Drive – первое инновационное приложение для смартфонов, позволяющее превратить виртуальные бонусы в реальные услуги мобильной связи, которые можно использовать в сети life:). Абоненты оператора могут обменять до 500 SMS и 500 Мбайт в месяц.

 

 

 

Учитывая популярность смартфонов среди life🙂-пользователей (на конец 2014 года проникновение составило 36%), life🙂 ожидает, что приложение привлечет внимание молодой аудитории пользователей.

 

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...