Lexus создает авто, готовые к любым биологическим причудам водителя

Lexus и биотехнологическая компания 23andme совместно работают, чтобы создать машины с максимальным комфортом для водителей. Ролик подготовило агентство Team One.

Генетическое тестирование – новое средство для брендов, которые пытаются расширить свою маркетинговую тактику. Например, в Великобритании Marmite использовал эту тактику в кампании, которая позволяла потребителям определить, склонны ли они биологически любить или ненавидеть продукт компании.

Теперь Lexus использует эту же технику для настройки своих автомобилей, чтобы завоевать новых потребителей. Смысл новой кампании 23andme и Lexus заключается в том, что с помощью анализа одной лишь слюны можно подобрать автомобиль, который удовлетворяет различные биологические причуды водителя. К примеру, для тех, у кого повышенная чувствительность к солнечным лучам, устанавливаются тонированные стекла; для тех, кто страдает близорукостью, лобовое стекло увеличивает изображение дороги.

Увы, и здесь не обошлось без шуток.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Все як ніколи залежить від тебе. «Нова пошта» закликає не зупинятися

Все як ніколи залежить від тебе. «Нова пошта» закликає не зупинятися

Соціальний ролик «Нової пошти» закликає продовжувати рух уперед заради власного майбутнього. Героями надихаючого відео стали бігуни з-понад 15-ти міст України, а ...

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Бренд аудіотехніки Bose згадує сусідів незлим тихим словом та обмінює децибели на знижки

Багато кому доводиться час від часу миритися з галасливими сусідами. Саме до цих реалій і звертається бренд аудіотехніки Bose у своїй новій кампанії.

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

ISD Group отримала нагороду Webby Awards

ISD Group отримала нагороду Webby Awards

Українське агентство ISD Group отримало міжнародну професійну інтернет-премію Webby Awards у категорії «Advertising, Media & PR: Machine Learning & Bots». ...

Креативні колабораці заради добра: 12 благодійних кампаній-переможців Cannes Lions

Креативні колаборації заради добра: 14 соціальних кампаній-переможців Cannes Lions

Найяскравіші проєкти зазвичай створюють креативні колаборації. Об’єднання поглядів, цінностей та можливостей лягають в основу ефективних кампаній, що привертають увагу та ...