Легендарный Jeep  может стать китайским

Представитель китайского автопроизводителя не уточнила, подала ли уже Great Wall заявку Fiat Chrysler, или же готовит ее. Однако она отметила, что Great Wall будет придерживаться намеченного плана в надежде заключить сделку.

Fiat Chrysler в понедельник заявила, что “Great Wall Motors не обращалась к нам в связи с брендом Jeep или по каким-либо другим вопросам”. Fiat Chrysler продает автомобили в Китае через совместное предприятие с другим китайским автопроизводителем – GAC Group.

Заявление Great Wall – это первое публичное проявление заинтересованности в сделке с Fiat Chrysler с тех пор, как ее гендиректор Серджо Маркьонне несколько лет назад упомянул о поиске партнера для слияния. По мнению Маркьонне, давнего главы Fiat, автопроизводителям необходимо увеличивать масштаб и консолидироваться, чтобы осилить регулятивные расходы и продолжать разрабатывать инновационные технологии.

Акции Fiat Chrysler на прошлой неделе выросли более чем на 3% после сообщений о том, что одна из китайских компаний заинтересована в покупке всего автопроизводителя или одного из его подразделений.


Подробнее: https://adindex.ru/news/marketing/2017/08/21/161872.phtml

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Виплати українським IT-компаніям від іноземних клієнтів зросли на 32%

Міжнародна платформа Payoneer поділилась результатами діяльності українців на міжнародних ринках за перший квартал 2021 року. Відтак найбільші виплати від іноземних ...

Сім основних екоматеріалів, якими послуговуються дизайнери, створюючи екологічні продукти

Нещодавні дослідження показали, що створені людиною матеріали вже перевищують за вагою всю сумарну живу біомасу планети. А дизайнери зараз дедалі ...

Спецпроєкт BAKOTECH про дівчат в IT: погляд зсередини

22 квітня відзначається День дівчат в IT. До цього дня спеціалісти з BAKOTECH випустили на YouTube-каналі невеликий спецпроєкт про роль ...

Спікери з TikTok, Netflix і Google розкажуть про те, як бізнесу вийти на міжнародний рівень

14 травня підприємці та топ-менеджери глобальних компаній зберуться на онлайн-конференції PM GO: Go global! Міжнародних компаній стає дедалі більше. Ще ...

Вуглецевий калькулятор від Mastercard дозволить споживачам визначити свій вплив на довкілля

Mastercard спільно зі шведським фінтех-стартапом Doconomy розробили систему підрахунку вуглецевого сліду для користувачів карток Mastercard. Чи шкодить екології ваша покупка? ...

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...