LEAD9 усилил Украинскую Резервную Армию

Для команды LEAD9 – это некоммерческий проект, что не помешало специалистам агентства использовать нестандартные решения. «Несмотря на то, что сайт довольно простой и лаконичный, его дизайн является оригинальным», – рассказывает Вадим Леньо, старший менеджер агентства.

Дизайн urarmy.org является адаптивным – страница быстро подстраивается под параметры и настройки любого устройства пользователя, будь-то лептоп, планшет или смартфон. «Это удобно тем, что теперь нет необходимости дополнительно разрабатывать мобильные версии сайта», – подчеркивает старший менеджер LEAD9.

Еще одним важным инструментом нового сайта является опция оперативной записи на учения, которые регулярно проводит УРА. Доброволец самостоятельно заполняет анкету-заявление, которая соединена с общей базой организации, составленной в программе Microsoft Access. Таким образом, запись происходит автоматически и персоналу не нужно вручную вбивать данные, как это было раньше.

За первые 3 месяца таким способом в ряды УРА вступило уже порядка 200 человек.

В LEAD9 признаются, что готовы и далее разрабатывать оригинальные сайты для некоммерческих или волонтерских организаций. «В этом есть острая необходимость. Интернет – это еще одно оружие в борьбе за победу и защиту Украины и наших интересов», – заявляет Назар Грынык, директор агентства.
 Более подробно об Украинской Резервной Армии – на www.urarmy.org

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...