LEAD9 одновременно задействован в 5 акциях

 

Это классические проекты с промо-кодами и призовой механикой для таких брендов как «Львівське», «Жатецкий Гусь», «Хомка», «Біола» и «Nivea Men».

 

Несмотря на схожесть акций, по словам старшего менеджера LEAD9 Вадима Леньо, каждое промо имеет ряд своих особенностей, отличаясь визуальной подачей, набором механик и призами в зависимости от ЦА бренда. «Но всех их объединяет стремление сделать участие для потребителя максимально интересным, простым и прозрачным», – уточняет Вадим.

 

LEAD9 рассказывает, что на каждом промо-сайте сделана страница «Переможці», где любой участник может отслеживать список победителей, а на некоторых есть страница «Мій статус» – специальный блок, куда можно ввести свой номер и проверить его на выигрыш.

 

В агентстве акцентируют на том, что все промо-сайты, без исключения, оптимизированы под мобильные устройства. По мнению Вадима Леньо, в Украине 41% жителей пользуется смартфонами и заходит через них в интернет, бренды и компании обязаны затачивать все свои активности под гаджеты.

 

По наблюдениям LEAD9, в летний сезон несколько десятков FMСG-брендов проводят рекламные акции с призовым фондом, в которых принимает участие около 12 млн украинцев.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...