Латвийские разработчики выпустили бесплатный сервис для локализаций веб-сайтов, игр и приложений

 Новая программа Lokalise должна быть интересна стартапам и проектам, нацеленным на зарубежные рынки или иностранных клиентов. А также для веб-агентств. Изначально сервис разработчики делали для своих нужд, однако решили бесплатно открыть его и для других проектов.

В отличие от схожих проектов в Lokalise учтены многие недостатки. Так, Lokalise разрешает без ограничений одновременно работать над проектом группе специалистов, целой командой. Также программа позволяет следить за синхронизацией переводов в различных языках, автоматически учитывает корректность использования маркеров вставки, что исключает «расползание» строк из-за неправильной их обработки переводчиками и т.п.

 В то же время Lokalise позволяет совмещать ключевые слова для различных платформ в одном проекте. К примеру, фразы в версиях приложения для iOS и Android.

 

 

Помимо указанных возможностей Lokalise предлагает услуги профессионального перевода на 72 языка. На данный момент разработчики сотрудничает с крупной международной сетью бюро переводов, которая специализируется на IT-сфере.

 Авторы сервиса – латвийские IT-предприниматели Ник Устинов (cоздатель крупнейшего в странах Балтии email-сервиса Inbox.lv) и Петр Антропов (Odnoklassniki.ru и Megogo.net). Ныне Ник и Петр являются соучредителями лоу-кост приложения для международных звонков Roamer.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...