Купить автомобиль будет так же просто как баночку газировки

Генеральный менеджер компании Юй Вэй отметил, что приобрести автомобиль можно будет при помощи приложения, установленного в мобильном устройстве. Затем в течение нескольких минут автоматическая система доставит покупателю машину на нижний этаж. «Сделать покупку машины будет так же просто, как и покупку банки газировки», – сказал Юй Вэй (цитата по ТАСС). При этом он не уточнил, где в Китае будет установлен первый автомат.

Приобретать автомобили в вендинговом аппарате смогут участники специального рейтинга Sesame Credit (рейтинговая система Alibaba, которая начисляет пользователям баллы по итогам покупок. Оплатив первый взнос в размере 10% от стоимости машины, покупатель в рассрочку будет оплачивать оставшуюся стоимость через платежную систему Alipay.

Добавим, что в ряде городов Китая введены ограничения на покупку автомобилей в качестве меры по борьбе с перегруженностью дорог. В частности, согласно установленным правилам, в Пекине выдается порядка 240 тыс. номеров в год.


Подробнее: https://adindex.ru/news/innovations/2017/08/3/161419.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...