Купальник предупреждает…

В купальник вшит датчик, анализирующий спектр ультрафиолетового излучения. По итогам анализа он отправляет на смартфон предупреждающее смс. Один купальник стоит примерно €200.

Компания Spinali Design, в которой работают всего 8 человек, основана француженкой Мари Спинали в 2015 году. По итогам 2015 года Spinali Design ожидает получить выручку в размере €200 тыс.

На начальном этапе Спинали планирует продавать купальники только в Европе через свой интернет-магазин. За летний сезон она надеется продать минимум тысячу купальников. Существуют разные варианты купальников — от практически закрытых до бикини.

В будущем Спинали планирует выпускать детские купальники со встроенным датчиком, который будет предупреждать родителей в случае выхода ребенка за пределы пляжа. Следующую коллекцию женских купальников Спинали сделает совместно со специалистами центра ядерных исследований CEA в Гренобле: они разработали датчик ультрафиолетового излучения нового поколения.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.