Кто настоящий мобильный лидер. Красноречивые цифры

Доля Samsung составляет 15% — таким образом два производителя смартфонов аккумулировали более 100% операционной прибыли. В структуре общей прибыли отрасли эти показатели уравновешиваются данными от других компаний, которые в тот же период получили убыток, отмечает WSJ.

Доля Apple в общем количестве реализованных смартфонов составляет менее 20%, однако данные об операционной прибыли свидетельствуют о способности компании устанавливать на свои устройства цену выше, чем у конкурентов. Конкуренты компании, использующие Android, снижают цену ради привлечения внимания пользователей и зарабатывают на продаже дополнительных аксессуаров и приложений, пишет издание.

В 2014 году средняя цена на смартфон от Apple составила $624, а устройства на Android — $185, свидетельствуют данные аналитиков из Strategy Analytics. В первом квартале 2015 года Apple удалось продать на 43% больше смартфонов, чем годом ранее, причем средняя цена устройств выросла до $659.

Похожая ситуация наблюдается на рынке персональных компьютеров, добавляет WSJ. По данным Bernstein Research, в 2014 году Apple аккумулировала более половины прибыли в 2014 году, хотя доля компании в общем количестве проданных устройств составила только 6%.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...