• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Криптовалюта від Burger King. Рекламна кампанія підкорює клієнтів

2 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Криптовалюта від Burger King. Рекламна кампанія підкорює клієнтів
Share on FacebookShare on Twitter

Програми винагород гігантів бургерів стали ще цікавішими. Burger King, що були останньою великою мережею гамбургерів, котра пропонувала національну програму лояльності клієнтів, прагне обійти конкурентів за допомогою криптовалюти. Цього місяця учасники BK Royal Perks і Robinhood Crypto можуть виграти до 20 біткойнів (вартістю 1,25 мільйона доларів) і більше.

Крипта зараз найпопулярніший продукт у меню Burger King. Або принаймні на це сподівається Burger King, оскільки мережа гамбургерів № 3 прагне запустити програму винагород BK Royal Perks.

Клієнти Burger King можуть виграти 20 біткойнів, 200 Ethereum або 2 мільйони DOGE, якщо вони витрачають понад 5 доларів США в магазині, додатку чи веб-сайті. Щоби заробити крипто-призи, вони повинні приєднатися до програми BK Royal Perks (стартувала у вересні по всій країні) та відкрити обліковий запис Robinhood Crypto.

Гіганти бургерів працюють над тим, щоби швидко розширити свої програми лояльності, щоб аби налагодити ближчий зв’язок із мінливими споживачами, які все більше схиляються до цифрового замовлення. BK Royal Perks, наприклад, дає можливість заробити 10 крон за кожну покупку. Крони можна обміняти на безкоштовну їжу та напої. Учасники також можуть отримати ексклюзивні продукти з обмеженим часом і безкоштовні щоденні бонуси.

«Незалежно від того, що саме використовує компанія для привернення уваги: біткоїни чи знаменитості в рекламі. Мета полягає в тому, щоби змусити клієнтів завітати саме до Burger King, а не опонентів, — говорить Роберт Пасікофф, президент консалтингової компанії Brand Keys. — Одна лише реклама більше не заганяє людей у ресторани. Отже, їм довелося звернутися до рекламних акцій, адже вони працюють».

Справді, під час розмови про прибутки мережі минулого тижня, виконавчий директор Burger King Хосе Сіл сказав, що маркетингові зусилля дали невтішну віддачу й що мережа приділятиме більше уваги цифровій програмі Royal Perks.

Ці програми допомагають будувати стосунки віч-на-віч, з чим багато мереж боролися в минулому, каже Карен Фреберг, професорка стратегічних комунікацій, Університет Луїсвілля. «Ми все більше перебуваємо в гіпердинамічному соціальному та цифровому світі, особливо після пандемії. Бренди швидкого харчування наздоганяють це не лише за допомогою програм лояльності, але й із сувенірною продукцією. Вони усвідомлюють, що люди хочуть не лише їхні продукти, а і спосіб життя бренду. Такі оновлення для компаній — плюс, адже краще пізно, ніж ніколи».

Використання криптовалюти для досягнення цих цілей заслуговує на увагу, оскільки криптовалюта «досі розглядається, як нестабільна та невідома. Отже, існує тенденція [для маркетологів] бути обережними, навіть якщо це означає втратити можливість бути новатором у подібній галузі», — говорить Фреберг.

Керівник відділу партнерства Robinhood Вікрам Гровер каже: «Криптовалюти стали важливою частиною фінансового світу за останнє десятиліття. Однак багато американців, які цікавляться цим класом активів, не знають, з чого почати свою подорож, або відчувають, що система створена не для них. [Ця акція буде] охоплювати нову — і вже існуючу — аудиторію для нас, і ми сподіваємося, що допоможемо людям розпочати свою крипто-подорож і зробити першу криптовалюту».

Джерело


Читайте також:

Katy Perry у новій рекламі Gap

Теги: креативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.