Кружка-неваляшка-непроливайка

Если вы когда-нибудь проливали напиток на рабочий стол, то прекрасно знаете, сколько усилий требуется, чтобы убрать разлитый чай или кофе.

Чтобы предотвратить такие неприятные инциденты, группа промышленных дизайнеров и инженеров из Бруклина разработала Mighty Mug — кружку, которая сохраняет вертикальное положение, несмотря на случайные толчки и прикосновения. При этом она сохраняет ваш напиток горячим или холодным.

1412149459002 474894 - Кружка-неваляшка-непроливайка

В кружке, на разработку которой потребовалось три года, используется технология Smartgrip, которая крепит её к поверхности стола. Она создаёт надёжный «воздушный карман», гарантируя, что кружка не перевернётся и не опрокинется. В отличие от других подобных технологий, данную кружку легко поднять со стола, поскольку она не использует магнит или присоску.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».