Kreston GCG выступит партнером Пробега под каштанами-2014

Гарантом объективности определения победителей станет международная аудиторская и консалтинговая компания Kreston GCG.

Человеческие и моральные ценности, которые декларируются организаторами забега, близки и полностью разделяются командой Kreston GCG.

Экспертный партнер пробега проконтролирует процесс фиксации индивидуальных результатов всех участников соревнования, а также соблюдение заявленных условий проведения мероприятия. На церемонии награждения все подтвержденные результаты с именами победителей будут озвучены организаторами.

От Kreston GCG проект курирует управляющий партнер компании Андрей Домрачев: «Нам приятно, что своей экспертной поддержкой ежегодного благотворительного «Пробега под каштанами» мы как единое целое со всеми вами способствуем доброй миссии этого мероприятия и даем возможность детям не только на словах ощущать поддержку каждого из нас но и на деле убедится, что мечты сбываются!»

Ирина Кузнецова

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».