Кремниевая долина – уже не предел мечтаний?

Более 66% опрошенных ИТ-специалистов отметили, что проживание в Долине не влияет на их карьеру. Только 12% респондентов ответили, что проживание в заливе Сан-Франциско очень важно для их работы. По мнению исследователей, на изменившееся восприятие Долины повлияла слишком высокая стоимость жизни и наличие более доступных технологических хабов для работы.

Исследователи также разделили результаты опроса по поколениям. Так, почти половина опрошенных миллениалов (поколение родившихся после 1981 года) отметили, что присутствие в Долине для них важно. Аналогичный ответ выбрали только 10% поколения Z (родившихся после 2003 года).

Кроме того, представители Indeed выяснили, что 88% опрошенных ИТ-специалистов планируют сменить своё место работы. За год этот показатель вырос на 30%.

У работников постепенно пропадает интерес к работе в стартапах. Только 11% опрошенных ответили, что заинтересованы в работе в молодой компании. Наиболее привлекательными для большинства респондентов оказались средние и крупные компании.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...