Креативная рассылка для Синэво от MedInform Ukraine

Совсем недавно стартовал новый сервис сети лабораторий Синэво «Онлайн заказ», предлагающий пользователям выбрать нужные исследования на сайте и оплатить их онлайн, получив тем самым возможность обслуживаться без очереди.

«Онлайн заказ» – первый подобный cервис на медицинском рынке Украины. Он позволяет клиентам лаборатории экономить время, сдавая анализы быстрее и удобней, а лаборатории – частично перенести процесс оформления своих клиентов «за границы» своих лабораторных центров.

«Поскольку новая услуга является инновационной на рынке, мы приняли решение рассказать об «Онлайн заказе» журналистам женского глянца и сферы healthcare, – поделилась Виктория Обидовская, управляющий директор MedInform Ukraine. – Мы подарили им оригинальный набор пробирок, заполненных элитным разноцветным алкоголем. Рассылка приятно обрадовала наших журналистов: теперь веселый drink party с друзьями обеспечен. Это также легко и просто, как заказ и оплата анализов онлайн».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Міністерство цифрової трансформації України запустило YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів. Startup Club — це 140 секунд пітчу від українських стартапів, ...

Meetup

На EASE&Wtech Spring Meetup директорки топ-компаній розповіли про важливість гендерної рівності у бізнесі

18 березня в INVERIA event space пройшов EASE&Wtech Spring Meetup, присвячений темі гендерної рівності у бізнесі. Спікерками EASE&Wtech Spring Meetup ...

Бренд Corona Extra запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch ...

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99. Gucci співпрацює з білоруською ...