Український стартап розумних годинників Emotion Labs та креативна агенція Saatchi&Saatchi Ukraine створили інструмент, що покращує продуктивність та зменшує стрес під час дедлайнів. І все це завдяки маніпуляціям із часом.

Уявіть, якщо б час спливав повільніше, наскільки б комфортніше можна було працювати. Якщо б одна секунда спливала за дві, або навіть три секунди? Чи можливо це? Це неймовірно, але було розроблено годинник який вміє сповільнювати час!

«Приручити час». Так називається функція, що була інтегрована в існуючий додаток для стресс-менеджменту. ЇЇ головна ціль – боротьба з таким явищем, як “Deadline stress”.

“Deadline stress” виникає переважно в останню годину перед важливою подією і досягає свого максимуму, коли на годиннику залишається близько 15 хвилин. У цей період людині властиво прискорюватися до максимуму своїх можливостей. І в цей же період у людини виникає відчуття, що час теж прискорився і почав на неї тиснути.

Користуючись дослідженнями та спостереженнями, стартап Emotion Labs разом з агентством Saatchi & Saatchi Ukraine знайшли ідею, здатну перевернути підхід до особистої ефективності. ЇЇ реалізація стала можливою завдяки головній розробці стартапу – стрес-трекеру EMwatch.

В основі розробки – пряма залежність стану та продуктивності людини від часу, що лишився до важливої події.

Щоб активувати функцію, користувачу достатньо лише ввести у додатку час та дату важливої події. За кілька годин до дедлайну годинник починає повільно прискорювати свій час, а за годину він починає сповільнюватися. Секунди починають спливати повільніше, що зменшує стрес користувача.

Поточні розробки дозволять не тільки змінити звичний підхід до роботи, але й впровадити функцію в усі корпоративні пристрої.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.

Художник створив роборота, який складає та співає молитви у паризькому музеї

Роботичний рот без тіла але зі штучним інтелектом співає згенеровані його алгоритмами молитви на манер григоріанського хоралу.

АЛЛО випускає смарт-котів

Нові гаджети краще старих. Це знают навіть чотирилапі. Слухаємо їхні поради у весняному ролику від TABASCO “Все буде “мяу”, – ...