Креативна розробка стартапу Emotion Labs та Saatchi&Saatchi Ukraine дозволить маніпулювати часом

Український стартап розумних годинників Emotion Labs та креативна агенція Saatchi&Saatchi Ukraine створили інструмент, що покращує продуктивність та зменшує стрес під час дедлайнів. І все це завдяки маніпуляціям із часом.

Уявіть, якщо б час спливав повільніше, наскільки б комфортніше можна було працювати. Якщо б одна секунда спливала за дві, або навіть три секунди? Чи можливо це? Це неймовірно, але було розроблено годинник який вміє сповільнювати час!

«Приручити час». Так називається функція, що була інтегрована в існуючий додаток для стресс-менеджменту. ЇЇ головна ціль – боротьба з таким явищем, як “Deadline stress”.

“Deadline stress” виникає переважно в останню годину перед важливою подією і досягає свого максимуму, коли на годиннику залишається близько 15 хвилин. У цей період людині властиво прискорюватися до максимуму своїх можливостей. І в цей же період у людини виникає відчуття, що час теж прискорився і почав на неї тиснути.

Користуючись дослідженнями та спостереженнями, стартап Emotion Labs разом з агентством Saatchi & Saatchi Ukraine знайшли ідею, здатну перевернути підхід до особистої ефективності. ЇЇ реалізація стала можливою завдяки головній розробці стартапу – стрес-трекеру EMwatch.

В основі розробки – пряма залежність стану та продуктивності людини від часу, що лишився до важливої події.

Щоб активувати функцію, користувачу достатньо лише ввести у додатку час та дату важливої події. За кілька годин до дедлайну годинник починає повільно прискорювати свій час, а за годину він починає сповільнюватися. Секунди починають спливати повільніше, що зменшує стрес користувача.

Поточні розробки дозволять не тільки змінити звичний підхід до роботи, але й впровадити функцію в усі корпоративні пристрої.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Анімація WWF показує, що за останні 200 років океан став надто шумним місцем для китів

Доля морських ссавців, для яких через діяльність людини океан став надто шумним місцем (особливо для китів), зображена у зворушливому анімаційному відео.

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...