Конфеты или жизнь! К Halloween WOG обзавелся тематическими стикерами

Главные герои картинок – все также хорошо узнаваемые стаканы WOG CAFE, но в этот раз в смешных образах и тематических нарядах. Пользователей позабавят: стакан-мумия, стакан-дракула, стакан-чертик, стакан-привидение, конечно же, символ Halloween – тыква. Не забыли дизайнеры WOG и о ключевой фразе – “Цукерки або життя”, которую говорит одна из наклеек. 

 

 

Дмитрий Демидов, глава диджитал отдела WOG, отмечает, что в Украине ситуативный маркетинг давно в списке привычного инструментария SMM-специалистов, а ведущие бренды зачастую задают тренд, который позже подхватывают даже смежные рынки: “Команда WOG первая среди ритейлеров Украины запустила брендированные стикеры в мессенджере Telegram. По результатам загрузок мы увидели востребованность фанового контента среди украинской аудитории мессенджера. Поэтому решили развивать тему, добавляя время от времени новые тематические подборки. У нас много идей, которые, конечно, мы оцениваем с точки зрения эффективности”.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...