Компания Lockheed Martin разработала аппарат для высадки астронавтов на Луну

Lockheed Martin, уже давно сотрудничающая с NASA, опубликовала проект лунного зонда, который сможет высадить людей на поверхность Луны в 2024 году. То есть на 4 года раньше, чем планировалось. Этот план задействует ряд проектов NASA, уже находящихся в работе: космический аппарат «Орион», космическую станцию «Врата» на окололунной орбите и новый лунный зонд.

Сам транспорт состоит из двух элементов: зонд, способный спускаться на поверхность, и подъемник для возвращения астронавтов на станцию. Дизайн во многом позаимствован у транспортной капсулы «Орион», над которой Lockheed работала в последнее десятилетие. На создание подъемника пойдут некоторые модули, уже протестированные в условиях космоса.

Этот транспорт будет перевозить астронавтов между Луной и космической станцией «Врата» (Gateway), которую NASA построит на лунной орбите. Таким образом, астронавты сначала будут отправляться с Земли на эту станцию, а уже с нее высаживаться на Луну.

Если все пройдет по плану, в 2024 году люди снова ступят на поверхность Луны.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo на культурній орбіті: новий iPhone, перший у світі TikTok-альбом і трішки моди

Привіт, земляни! Поки осінь фарбує листя дерев, ми зібрали для вас добірку нових культурних трендів. В ефірі рубрика «Nebo на ...

Підсумки третього дня Lions Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Співзасновника та гендиректора консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand було запрошено підбити підсумки третього дня Lions Live.

Підсумки другого дня Lions Live від Ансельмо Рамоса, співзасновника агенції GUT

Ансельмо Рамос свого часу здобув понад 200 Левів в Каннах. Ось п’ять ключових інсайтів, які, на його думку, слід засвоїти з програми другого дня Lions Live.

Cannes-Lions-announces-a-new-Home-of-Creativity-LIONS-1_1

Організатори Cannes Lions оголосили про створення нового бренду LIONS

Створення нового бренду LIONS дозволяє організації запропонувати доступ до всіх своїх сервісів з єдиної платформи The Home of Creativity.

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.