Компания Lightyear выпустила машину, обшитую солнечными панелями

Инженеры Lightyear выпустили первый прототип «солнечного электромобиля» Lightyear One, который пойдет в продажу в 2021 году. Компания утверждает, что встроенный аккумулятор обеспечивает этой машине 725 км пробега без подзарядки.

Но самое интересное – это, конечно, солнечные панели, которые полностью покрывают капот и крышу автомобиля. Их общая площадь составляет 5 квадратных метров, что обеспечивает каждый час заряд равный 12 км. По словам инженеров, такие панели на 20% эффективнее обычных. Для защиты от повреждений они забраны защитным стеклом.

12 км – не такой уж большой заряд. И все же 725 км пробега – это больше, чем может предложить нынешний лидер рынка Tesla Model S со своими 600 км.

К счастью, солнце – не единственный источник энергии для этого автомобиля. Lightyear One можно будет заряжать и как обычный электромобиль.

Компанию Lightyear основала в 2016 году группа выпускников Технического университета Эйндховена. Несколько лет их солнечные машины Stella выигрывали гонки World Solar Challenge. Эти машины могли генерировать от солнца даже больше энергии, чем им требовалось, так что они финишировали с большим зарядом аккумулятора, чем у них был на старте.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...