Роздрібний продавець меблів на замовлення Made має переглянути стратегію бренду, а бренд-директор Джуд Вайт визнає, що його маркетинг застряг у зоні комфорту.
Інтернет-продавець меблів, найбільш відомий своєю палітрою пастельних кольорів і модними формами, змінив свою маркетингову позицію та позицію бренду, щоб зробити більш «несподівані» рекламні кампанії.
Як тільки компанія Made з’явилася на ринку в 2010 році, вона виділялася як оригінальний бізнес цифрових меблів, орієнтований на незвичному дизайні. ЇЇ маркетинг, який в основному складався власними силами, передбачав пріоритет у створенні якісного дизайну замовлень, а також безлічі роздрібних виставкових залів. Саме тоді бренд відчув зростаючу конкуренцією з боку нових онлайн-брендів товарів для дому.
![Made](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/made.com_a_fresh_perspective.jpg)
Джуді Вайт, креативний директор бренду, каже, що місія кампанії полягає в тому, щоб повернути «запальну енергію», з якою він був запущений.
«Ми повинні знову довести нашим клієнтам, що у нас є надзвичайні речі, які можна показати, — каже Вайт. — Тепер, коли усі стали дизайнерами інтер’єрів і відчувають себе відносно впевнено у своєму виборі, Made потрібно впроваджувати більше несподіваних ідей».
![Made](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/11ec9fa7-5d26-49c0-b2a2-6ba8a338944d_DM22_CURATED_LISTING_PAGE_CANDLES-1440x875.jpg)
![Made](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/11ec9fa7-5d26-49c0-b2a2-6ba8a338944d_DM22_CURATED_LISTING_PAGE_CANDLES-1440x875.jpg)
![Made](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/11ec9fa7-5d26-49c0-b2a2-6ba8a338944d_DM22_CURATED_LISTING_PAGE_CANDLES-1440x875.jpg)
«Ми хочемо керувати майбутніми тенденціями, а це означає, що іноді нам потрібна рішучість, і не всім сподобається те, що ми публікуємо. Ми зазнаємо невдачі, якщо всі скажуть, що „публікації хороші“. Навпаки, ми хочемо сколихнути аудиторію», — додає вона.
В іншому місці команда Вайт планує впровадити більше історій у маркетинг Made. Вже розробляються плани щодо контенту, який розповідає історію дизайнерів Made, а також виробничий шлях та середовище, в якому були отримані матеріали.
«Ми повинні показати, що ми більше культурний бренд», — додає Джуді Вайт. Опитування аудиторії показали, що клієнти вважають Made.com «трохи безликим, люди мало знають про нас чи нашу точку зору».
![Джуді Вайт](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/made.com_elevate_the_everyday.jpg)
![Джуді Вайт](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/made.com_elevate_the_everyday.jpg)
![Джуді Вайт](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/made.com_elevate_the_everyday.jpg)
Ребрендинг буде виконано через соціальні канали Made.
Частина завдання команди бренду — інформувати клієнтів про ексклюзивність та придатність Made. Бренд продає як обмежені тиражі, так і продукцію масового виробництва, а в деяких випадках виробляє меблі на замовлення, але Вайт каже, що цього не вистачає в їхніх повідомленнях.
«Цього року ми хочемо краще розповісти нашу історію сталого розвитку та повідомити клієнтам про екологічні рішення, які ми робимо, що мінімізує наш вплив як на людей, так і на планету», — каже Джуді Вайт.
Читайте також:
Майк Майєрс відтворює образ доктора Зла для рекламної кампанії електромобілів GM