• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Компанія Made оновлює стратегію бренду, аби стати «трохи дивнішою»

14 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Компанія Made оновлює стратегію бренду, аби стати «трохи дивнішою»
Share on FacebookShare on Twitter

Роздрібний продавець меблів на замовлення Made має переглянути стратегію бренду, а бренд-директор Джуд Вайт визнає, що його маркетинг застряг у зоні комфорту.

Інтернет-продавець меблів, найбільш відомий своєю палітрою пастельних кольорів і модними формами, змінив свою маркетингову позицію та позицію бренду, щоб зробити більш «несподівані» рекламні кампанії.

Як тільки компанія Made з’явилася на ринку в 2010 році, вона виділялася як оригінальний бізнес цифрових меблів, орієнтований на незвичному дизайні. ЇЇ маркетинг, який в основному складався власними силами, передбачав пріоритет у створенні якісного дизайну замовлень, а також безлічі роздрібних виставкових залів. Саме тоді бренд відчув зростаючу конкуренцією з боку нових онлайн-брендів товарів для дому.

Made

Джуді Вайт, креативний директор бренду, каже, що місія кампанії полягає в тому, щоб повернути «запальну енергію», з якою він був запущений.

«Ми повинні знову довести нашим клієнтам, що у нас є надзвичайні речі, які можна показати, — каже Вайт. — Тепер, коли усі стали дизайнерами інтер’єрів і відчувають себе відносно впевнено у своєму виборі, Made потрібно впроваджувати більше несподіваних ідей».

Made

«Ми хочемо керувати майбутніми тенденціями, а це означає, що іноді нам потрібна рішучість, і не всім сподобається те, що ми публікуємо. Ми зазнаємо невдачі, якщо всі скажуть, що „публікації хороші“. Навпаки, ми хочемо сколихнути аудиторію», — додає вона.

В іншому місці команда Вайт планує впровадити більше історій у маркетинг Made. Вже розробляються плани щодо контенту, який розповідає історію дизайнерів Made, а також виробничий шлях та середовище, в якому були отримані матеріали.

«Ми повинні показати, що ми більше культурний бренд», — додає Джуді Вайт. Опитування аудиторії показали, що клієнти вважають Made.com «трохи безликим, люди мало знають про нас чи нашу точку зору».

Джуді Вайт

Ребрендинг буде виконано через соціальні канали Made.

Частина завдання команди бренду — інформувати клієнтів про ексклюзивність та придатність Made. Бренд продає як обмежені тиражі, так і продукцію масового виробництва, а в деяких випадках виробляє меблі на замовлення, але Вайт каже, що цього не вистачає в їхніх повідомленнях.

«Цього року ми хочемо краще розповісти нашу історію сталого розвитку та повідомити клієнтам про екологічні рішення, які ми робимо, що мінімізує наш вплив як на людей, так і на планету», — каже Джуді Вайт.

Джерело


Читайте також:

Майк Майєрс відтворює образ доктора Зла для рекламної кампанії електромобілів GM

Теги: креативновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Паліндром, Друга Ріка, Крихітка, OTOY, Лілу 45, Саша Чемеров та інші візьмуть участь у благодійній події “Хоробрі міста” від Ukraїner
Культура і Життя

Паліндром, Друга Ріка, Крихітка, OTOY, Лілу 45, Саша Чемеров та інші візьмуть участь у благодійній події “Хоробрі міста” від Ukraїner

29 Вересня, 2023

Відвідувачів чекають концерт, фотовиставка та панельні дискусії, в яких підійматимуться теми відновлення українських міст після деокупації. Подія стане продовженням відео проєкту “Хоробрі міста” від Ukraїner та має на меті зібрати...

Читати далі

Килим в айдентиці подкасту «Бесіда про бренди» від Rocketmen

Як намалювати смак

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як співпрацювати з лідерами думок без реєстрації і смс

18 Вересня, 2023

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.