Роздрібний продавець меблів на замовлення Made має переглянути стратегію бренду, а бренд-директор Джуд Вайт визнає, що його маркетинг застряг у зоні комфорту.
Інтернет-продавець меблів, найбільш відомий своєю палітрою пастельних кольорів і модними формами, змінив свою маркетингову позицію та позицію бренду, щоб зробити більш «несподівані» рекламні кампанії.
Як тільки компанія Made з’явилася на ринку в 2010 році, вона виділялася як оригінальний бізнес цифрових меблів, орієнтований на незвичному дизайні. ЇЇ маркетинг, який в основному складався власними силами, передбачав пріоритет у створенні якісного дизайну замовлень, а також безлічі роздрібних виставкових залів. Саме тоді бренд відчув зростаючу конкуренцією з боку нових онлайн-брендів товарів для дому.
Джуді Вайт, креативний директор бренду, каже, що місія кампанії полягає в тому, щоб повернути «запальну енергію», з якою він був запущений.
«Ми повинні знову довести нашим клієнтам, що у нас є надзвичайні речі, які можна показати, — каже Вайт. — Тепер, коли усі стали дизайнерами інтер’єрів і відчувають себе відносно впевнено у своєму виборі, Made потрібно впроваджувати більше несподіваних ідей».
«Ми хочемо керувати майбутніми тенденціями, а це означає, що іноді нам потрібна рішучість, і не всім сподобається те, що ми публікуємо. Ми зазнаємо невдачі, якщо всі скажуть, що „публікації хороші“. Навпаки, ми хочемо сколихнути аудиторію», — додає вона.
В іншому місці команда Вайт планує впровадити більше історій у маркетинг Made. Вже розробляються плани щодо контенту, який розповідає історію дизайнерів Made, а також виробничий шлях та середовище, в якому були отримані матеріали.
«Ми повинні показати, що ми більше культурний бренд», — додає Джуді Вайт. Опитування аудиторії показали, що клієнти вважають Made.com «трохи безликим, люди мало знають про нас чи нашу точку зору».
Ребрендинг буде виконано через соціальні канали Made.
Частина завдання команди бренду — інформувати клієнтів про ексклюзивність та придатність Made. Бренд продає як обмежені тиражі, так і продукцію масового виробництва, а в деяких випадках виробляє меблі на замовлення, але Вайт каже, що цього не вистачає в їхніх повідомленнях.
«Цього року ми хочемо краще розповісти нашу історію сталого розвитку та повідомити клієнтам про екологічні рішення, які ми робимо, що мінімізує наш вплив як на людей, так і на планету», — каже Джуді Вайт.
Читайте також:
Майк Майєрс відтворює образ доктора Зла для рекламної кампанії електромобілів GM