Кофейный кайф от Ральфа

Компания Ralph Lauren открыла фирменное кафе внутри флагманского магазина Ralph Lauren Polo на Пятой авеню в Нью-Йорке. Кафе оформлено в классическом американском стиле с белыми стенами, выложенным мозаикой полом и сидениями для 22 посетителей.

За кофейной стойкой Ralph's Coffee готовится собственный кофе La Colombe, приготовленный из какао-бобов, выращенных органическим способом в Центральной и Южной Америке, а также Африке. В кафе также представлен ассортимент снэков и десертов.

Фото: luxurylaunches.com

В нём можно приобрести кофейные кружки, кепки и футболки, украшенные фирменным бело-зелёным логотипом бренда. «Аромат свежесваренного кофе пробуждает так много воспоминаний, — отметил Лорен. — В основном, о времени, проведённом с друзьями и семьёй, с любимыми людьми». Поэтому ему хочется, чтобы кафе стало «местом, где собираются люди, чтобы сделать перерыв от трудного дня».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Міністерство цифрової трансформації України запустило YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів. Startup Club — це 140 секунд пітчу від українських стартапів, ...

Meetup

На EASE&Wtech Spring Meetup директорки топ-компаній розповіли про важливість гендерної рівності у бізнесі

18 березня в INVERIA event space пройшов EASE&Wtech Spring Meetup, присвячений темі гендерної рівності у бізнесі. Спікерками EASE&Wtech Spring Meetup ...

Бренд Corona Extra запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch ...

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99. Gucci співпрацює з білоруською ...