KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special

У вересні 2020 року вже вдесяте пройшла найбільша щорічна медіаподія у Східній Європі – KYIV MEDIA WEEK зібрав майже 3000 учасників із 52 країн. Так, 14 вересня українська медіаспільнота разом із колегами з усього світу здійснили віртуальну навколосвітню мандрівку – KMW Global Marathon. Марафон відбувся за підтримки Українського культурного фонду. А вже 15 вересня в рамках KMW Special відбулися 4 спеціалізовані секції за участі 14 провідних міжнародних медіаекспертів. Генеральний партнер форуму – телеканал «Україна».

Дискусія про нові правила в медіабізнесі

Учасники форуму з усього світу мали нагоду долучитися до дискусії «Європейський погляд: хто сьогодні формує нові правила у медіабізнесі?», організованої за підтримки Європейського Союзу. Серед учасників обговорення: Ян Селлінг (Jan Salling, Данія), керівник BBC Studios Nordic Format & Productions, засновник та виконавчий директор компанії Missing Link Media та Андреас Вайзе (Andreas Weise, Німеччина), керівник ZDF-Landesstudioleiter Sachsen-Anhalt, політичний оглядач Heute Journal. Модератором дискусії виступив Євген Глібовицький, експерт із довготермінових стратегій, член Несторівської та Унівської експертних груп, Член Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України. Спікери спробували визначити нові ролі різних медіа, які сьогодні фактично моделюють картину майбутнього на індивідуальному та глобальному рівнях.

Про фейки та маніпуляції

Також в рамках KMW Special відбулася панельна дискусія «Новини, фейки, маніпуляції, а також місце позитивної інформації в інформаційних програмах». Відповіді на гострі питання актуального інформаційного простору шукали учасники дискусії Оксана Дихніч (ICTV, Україна), Пітер Померанцев (LSE, Велика Британія), Ева Цукер (NRC, Нідерланди) та модератор Павло Новіков (Радіо НВ, Україна). Під час розмови учасники розглянули способи подання інформації у новинах та інформаційних програмах та проаналізували програмну політику телеканалів та інших ЗМІ у контексті нових світових реалій. Секція організована за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Аудіовізуальний контент – українські перспективи

Дискусія «Контент, що змінює світ. Історії успіху та перспективи української аудіовізуальної індустрії» також відбулася за підтримки USAID. Своїм професійним досвідом поділилися представники соціально значущих українських телесеріалів. Ці серіали були першопрохідцями на телебаченні, мали успіх серед широких кіл глядачів та значно привернули увагу громадськості до порушених тем. У розмові взяли участь: Олена Канішевська, директорка департаменту виробництва телевізійних програм на каналі «Україна» (т/с «Відважні»), Олексій Гладушевський, креативний продюсер Starlight Originals Content (т/с «Перші ластівки», Новий канал), Наталка Ворожбит, сценаристка (т/с «Спіймати Кайдаша», СТБ), Роман Лукін, креативний продюсер телеканалу ТЕТ (т/с «Євродиректор»). Модерувала розмову Віра Костенко-Кузнєцова, керівник медіа напрямку Ukraine Confidence Building Initiative.

Секрети канадської анімації

Про унікальні можливості міжнародного співробітництва учасники KMW Special мали нагоду дізнатися під час зіркового inspiration talk «VFX та анімація в Канаді. Можливості для копродукції» за підтримки Посольства Канади в Україні та Української кіноасоціації (УКА). Спікерами секції стали провідні канадські VFX-професіонали, за плечима яких – робота над легендарними блокбастерами Netflix, Marvel та Disney. Серед них: Нейшо Алі (Neishaw Ali) – засновниця та президентка SPINVFX – провідної міжнародної компанії з виробництва візуальних ефектів. Нейшо працювала із проєктами «Гра престолів» (Game of Thrones), «Фарго» (Fargo), «Дивні дива» (Stranger Things) та ін.; Уеслі Сьюелл (Wesley Sewell) – володар премії The Lumiere Award VFX-супервайзер світових блокбастерів Marvel: «Залізна людина» (Iron Man), «Месники» (The Avengers) та «Тор» (Thor) та інших проєктів. Модератор сесії – Єгор Борщевський, продюсер та генеральний директор POSTMODERN Digital. Це провідна української CG&VFX-компанії, що входить до складу FILM.UA Group. З огляду на обмежені можливості міжнародної співпраці у зв’язку із пандемією, та в очікуванні ратифікації Угоди про спільне виробництво аудіовізуальних творів між Україною та Канадою, дискусія про співпрацю в анімації та візуальних ефектах стала дуже актуальною для всіх учасників.

Напередодні, 14 вересня, відбувся KYIV MEDIA WEEK Global Marathon за підтримки Українського культурного фонду – 9-годинний навколосвітній лайв-стрім, що зібрав 36 медіаекспертів із 23 країн у 10 професійних секціях.

У жовтні усі зареєстровані учасники KMW Special отримають White Paper – пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу інформацію, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, від міжнародних та локальних агенцій, проведених спеціально для KMW. Реєструйтесь за посиланням: https://kyivmediaweek2020.com/

Платформою для онлайн трансляцій KMW 2020 став онлайн-ресурс Media Business Reports, головний інформаційно-аналітичний партнер KYIV MEDIA WEEK.

 Генеральний партнер форуму – Канал «Україна».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Олесь Манюк та Дем’ян Ом про філософію бізнесу та культуру

Існує таке поняття, як світ VUCA. Ця абревіатура англійською розшифровується як: «volatility», «uncertainty», «complexity» та «ambiguity», а перекладається, як «мінливість», ...

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Kyiv Art Fair онлайн відкрився для відвідувачів

Цього року фестиваль сучасного мистецтва Kyiv Art Week проходить онлайн. Традиційний ярмарок трансформувався в єдину діджитал-платформу для експонування та продажу ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

Опубліковано перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку

Перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку провела агенція музичного консалтингу Soundbuzz за грантової підтримки Українського культурного фонду. Повна версія доступна ...