Китай растит хлопок на обратной стороне Луны

Китай успешно осваивает лунную поверхность, прорастив там семена хлопка. Этот эксперимент был частью проекта Чан’е, в ходе которого Китай отправил зонд на дальнюю сторону Луны.

Хлопок был одним из нескольких живых организмов, заключенных в мини-биосферу, которая весила всего 2,6 кг и была доставлена на Луну зондом. В ней поддерживались давление в 1 атмосферу и условия, во многом похожие на земные. Однако от космической радиации и низкой гравитации биосфера уберечь содержимое не могла.

Команда ученых отправила на Луну пять живых видов: семена хлопка, картофеля и резуховидки, дрожжи и яйца плодовой мушки. Большинство из них быстро погибли, но семена хлопка дали росток и даже выпустили два листа.

На международной космической станции уже выращивали растения, но растения на Луне – это новый уровень для таких экспериментов.

Впрочем, несмотря на всю свою живучесть, через несколько лунных дней (то есть две земные недели) хлопок погиб. Во время лунной ночи температура на поверхности Луны резко падает, и без обогрева живые организмы были обречены.

Изначально команда собиралась отправить туда животных, в том числе маленькую черепаху. Но от этой идеи пришлось пока отказаться, так как кислорода в биосфере надолго не хватит. Даже черепаха протянула бы на нем едва ли 20 дней.

Но отправка животных на Луну в планах все же есть. Где-то на начало 2020-х годов.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...