Кинограф и «Хлебный Дар» продолжают вращать Землю в спонсорских заставках

Они снимались и днем, и ночью, и в жару, и в холод, и на бегу, и с вертолета, и в полной тишине, и под гул парового котла. Монтировались прокуренными ночами, морозным утром, в обед, и в воскресенье. Одним словом – наворотили 16 эфирных версий. Ниже – только некоторые из них

Клиент: Bayadera Group 
Директор по маркетингу Bayadera Group: Роман Вашколуп
Креативный директор Bayadera Group: Дмитрий Самсоненко 
Руководитель водочного направления: Денис Лущишин
Бренд-менеджер ТМ «Хлебный Дар»: Сергей Сергеев

Агентство: «Кинограф»
Креативный директор: Виталий Кокошко
Эккаунт директор: Вера Глебова
Старший копирайтер: Олег Киселица
Копирайтеры: Андрей Латанский, Богдана Заец
Арт-Директор: Олег Никитчук

Продакшн: «Кинограф»
Продюсер: Светлана Никитова
Режисер: Виталий Кокошко
Оператор: Елена Чеховская
Художник: Доминика Ельфимова
Локейшн: AT POINT
Монтаж: Сергей Вильчинский, Сергей Шурупа 
PAPA CASTING: Елена Недогода, Юлия Гультаева
Саунд дизайн: Propeller Studios
Композитор: Алексей Омельчук

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.