Кино нон-стоп

 Различные по наполнению и жанрам, каналы Воля Сине+ предлагают огромную коллекцию фильмов от мировых киностудий в цифровом качестве.

Основное сообщение рекламной кампании: «Лучшие фильмы нон-стоп на каналах Воля Сине+»

Scholz&Friends Kyiv

Сreative Director: Михаил Криворук

Art Director: Василий Молдавчук

Copywriter: Ольга Румянцева

Senior Account Manager: Оксана Голод

Group Account Director: Марина Розенбуш

Воля

CMO: Витория Цомая

Head of Marketing communication : Демиденко Наталия

Production: Family Production

Executive Producer: Danylo Kaptyukh

Producers: Alena Babenko/Ilya Turchanik

Directors : Lucky Ornot (Astrid Serafini/Didier Poiraud)

DOP: Didier Daubeach

Music: Propeller Post: Wizard

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...