Кияни розробили бота, який відстежує ціни в готелях

Telegram-бот Hotelhunt допомагає користувачам відстежувати зміни цін на готельні номери. Програму створили кияни Микола Кравчук і Денис Ліщенко.

Бот безкоштовний, при цьому можна створювати необмежену кількість відстежень. Наразі програма підтримує шість мов: англійську, українську, російську, італійську, німецьку та індонезійську.

«Навіть якщо ви забронювали житло за вигідною ціною, залишається вірогідність того, що вона відчутно знизиться. Вартість номерів постійно змінюється на основі таких речей, як попит і пропозиція, знижки, конкуренція на ринку та інше. Користувачі Hotelhunt заощаджують у середньому 15% від першочергової ціни на номер. В окремих випадках ціна може знижуватися до 60%», – розповідають розробники програми.

Автори проекту зазначають, що у майбутньому бот зможе автоматично підбирати варіанти готелів відповідно до вподобань користувачів, перевірятиме наявність вільних місць у разі їх відсутності.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...