• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Карл и тугосеря

26 Червня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Карл и тугосеря
Share on FacebookShare on Twitter

Как добиться популярности в Facebook? Например, не перебарщивать с постами про Карла. Оказывается, этот мем больше не веселит народ, а наоборот, раздражает. К такому выводу пришел интернет-маркетолог Максим Юрин. Вчера он запустил в своем профиле два опроса: какие слова больше всего бесят пользователей в Facebook-постах, а какие возбуждают. На основании полученных ответов он составил инфографику, которая может пригодиться не только пользователям, опасающимся за свое реноме в соцсетях, но и SMM-специалистам.

Итак, в Facebook пользователей раздражает не только упоминание несчастного Карла из сериала про зомби, но и такие слова как «стартап», «себяшка», «няша» и «коворкинг». Также жители соцсети презирают грамматические ошибки и слэнг, среди которого встречаются совсем уж неожиданные словечки вроде «тугосеря» и «пузожитель».

Возбуждают пользователей, конечно же, «деньги», а самым вожделенным стало слово «оплатили». Поскольку в опросе принимали участие друзья Максима, можно понять и простить тот факт, что многих респондентов возбуждает слово «Юрин».

В опросе приняли участие около 200 человек. Сам автор признался, что сделал его исключительно ради развлечения и не намерен применять результаты в своей профессиональной деятельности (Юрин — сооснователь московского агентства Little Big Agency). Однако некоторые выводы он все-таки сделал, о чем и поспешил поделиться со своими подписчиками:

«Если вы хотите сильно выбесить активного пользователя Facebook, скажите ему примерно следующую фразу: «В наше время лучшим стартапом был пузожитель. Несмотря на то, что он все время хочет кушать (и при этом тугосеря), он все-равно няша. Няша, Карл! А вы сейчас только и носитесь со своими себяшками, смузи, коворкингами, Рашкой и Путиным. Крайний раз говорю, заводите человечка, и все будет окейси! Лол».

Если же вы хотите возбудить человека, несколькими простыми предложениями зажечь в нем искру любви, скажите что-то такое: «Мне оплатили все деньги за съемки в фильме студии Brazzers! Завтра мы едем в Канны или на Мальдивы, берем с собой Юрина, покупаем там BMW и инжир. Много-много инжира. Забудь про ROI и прочие NPV. Надевай чулки и ушанку. Я тебя хочу! Ты согласна?»»

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.