• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Какая радиостанция в прошлом году заработала на яхту?

6 Березня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Какая радиостанция в прошлом году заработала на яхту?
Share on FacebookShare on Twitter

Радиостанции «ТАВР Медиа», УМХ и «Люкс» в 2014 году получили наибольшие рекламные поступления. В частности, в топ-5 попали «Хит ФМ» (130760000 грн), «Русское радио Украина» (74150000 грн), «Авторадио» (61920000 грн), «Люкс ФМ» (50, 23 млн грн) и «Ретро ФМ» (37780000 грн), – данные компании «Коммуникационный альянс» *.

 Если бы радиостанции инвестировали эти доходы, например, в яхты, то по размеру прибыли соотношение кораблей выглядело бы следующим образом.

 

Стоимость «яхт» радиогруппы УМХ прокомментировала маркетинг директор группы Юлия Резниченко:

 «На данный момент радиогруппа УМХ – это портфель станций для любой целевой аудитории. «Авторадио», «Наше Радио», «Ретро FM» и Europa Plus – сильные бренды, популярные и любимые на всей территории СНГ. Наши радиостанции имеют высокий индекс Aff% в своих целевых, а это значит, что выбирая любую из них, наши клиенты уверены в 100% -ном попадании их рекламы точно в цель. Потребитель сегодня находится в нереальном потоке рекламной информации. Поэтому мировая тенденция всех медиа – формирование четкой ЦА и работа над ней. Мы следуем за ней: наш креативный отдел создает уникальные проекты для клиентов, опираясь на исследования нейромаркетинга. Сообщение доставляется точно своему потребителю, принимается им, а рекламодатель сразу же видит фидбэк».

 Наибольший рост по объемам рекламных бюджетов в 2014 году удалось достичь радио «Шансон». Радиостанция вошла в десятку и заняла восьмое место (27780000 грн), тогда как в 2013 году была на одиннадцатой строчке (19080000 грн).

 Глава наблюдательного совета Business Radio Group (BRG) Анатолий Евтухов убежден, что радио «Шансон» в этом году сможет увеличить свои позиции вдвое за счет новой удачно выстроенной системы продаж. Эту систему радиохолдинг координирует вместе с группой «Люкс». По словам ее генерального директора Романа Андрейко, такая координация позволила составить очень привлекательные по своим параметрам пакеты.

 «За счет того, что наши радиостанции очень разные по аудиториям, совместное размещение с BRG позволяет нам получить максимальный показатель охвата, при этом цена у нас за 1000 охватов и за 1000 контактов с рекламным сообщением выходит в разы меньше, чем размещение на альтернативных холдингах. Рекламодатели положительно это оценили и начали активно покупать такое размещение», – отметил господин Андрейко.

 

 * – Данные компании «Коммуникационный альянс» подаются на основании официальных прайсов радиостанций без учета клиентских скидок.

 

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.