Как забыть об очередях

 Ярко-желтые постеры с изображением эмоциональных людей, стоящих в очереди, обращали на себя внимание жителей Киева в конце прошлого года.

 Постеры сообщали о том, что система электронных платежей portmone.com отменила эти очереди раз и навсегда.

 Яркая реклама появилась благодаря синергии двух команд специалистов в out-of-home-коммуникациях: ooh-оператора «Прайм групп» и рекламного агентства Master AD.

«На украинском рынке наружная реклама остается одним из наиболее эффективных каналов привлечения клиентов. Некоторые украинские рекламодатели сомневаются в целесообразности вложений в такой вид рекламы. Но по собственному опыту можем сказать — если рекламная кампания сделана профессионалами, то инвестиции окупаются, — оценивает результаты сотрудничества Игорь Горин, генеральный директор Portmone.com. — Например, конкретно в нашем случае, оoh-кампания стала одним из важных факторов увеличения количества транзакций в системе до рекордных 2,6 млн».

 

В рекламной кампании было задействовано 200 плоскостей традиционного формата 3×6 м. Благодаря экспертам «Прайм групп» адресная программа была составлена таким образом, что всего лишь за две недели размещения было охвачено 73% жителей, при этом потребители в среднем видели эту рекламу 27 раз.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...