Как убрать слепое пятно за стойками лобового стекла? Решение американской школьницы

Стойки лобового стекла в современных автомобилях стали довольно толстыми. Они помогают машине не смяться в блин, если та перевернется. Однако при этом они начали создавать для водителей немалое слепое пятно. Этой проблеме и посвящен проект 14-летней Алейны Гасслер, который на днях принес ей победу в научно-инженерном конкурсе MASTERS.

Чтобы заполнить слепую зону, она прикрепила снаружи на стойку вебкамеру. А затем использовала небольшой проектор для прямой трансляции изображения на экран из ретрорефлективного материала, которым закрыла стойку. И поле зрения сразу стало непрерывным.

Примерно в этом направлении и ведут исследования автомобилестроители Hyundai, Kia и Jaguar Land Rover. Но, если не брать в расчет концепт-кары, пока ни одно такое решение так и не было реализовано.

Остается, впрочем, вопрос, не будет ли противоречить идея Гасслер законам. Ведь бортовые камеры подвергаются особенно строгому контролю. Например, они не должны закрывать ветровое стекло или записывать разговоры в машине. Разработка Гасслер ничего этого, собственно, и не делает. Но есть и еще один момент: в стойках лобового стекла часто размещены воздушные подушки. И ничто не должно мешать их срабатыванию.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Нова пошта Глобал стирає кордони у онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».

Від смуги перешкод до веселкового печива: кампанії в підтримку ЛГБТ-спільноти

Кампанії в підтримку ЛГБТ-спільноти можуть бути дуже різними: зворушливі, іронічні, яскраві, лаконічні, такі, що апелюють до історії, релігії, політики…

Publicis Groupe вирішила провести власні «Канни»

Publicis Groupe вирішила провести власні «Канни»

Цього року через пандемию коронавірусу Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions було скасовано. Але група агентств Publicis Groupe вирішила провести власний ...

Трансформації бізнесу, кризовий менеджмент та комунікації. Онлайн-конференція CASES

Коронакриза змінює все: бізнеси, попит, комунікації. Сьогодні трансформації мислення, підходів, бізнес-моделей та створення нових стратегій стають як ніколи актуальними. Онлайн-конференція ...