Как перейти на мобильный маркетинг продвинутого уровня:  5 советов  Назара Грыныка

Назар Грынык уверен, любая компания может быть инновационной уже сейчас. «Мы живем в идеальное время фактически с неограниченными возможностями благодаря интернету и гаджетам. Все, что остается – воспользоваться этим». 

Вот 5 идей эксперта мобильного промо, которые не требуют больших бюджетов:

1. Пишите SMS кириллицей и вставляйте туда линки

2. Делайте мобильные сайты или хотя бы промо-страницы

3. Расклеивайте брендированные QR-коды с моментальный бонусом

4. Брендируйте и вставляйте спец.предложения в популярные аппы

5. Оживляйте свой продукт дополненной реальностью!

Отметим, во время коуч-сессии Назар провел экспресс-опрос, в ходе которого выяснилось: 100% участников когда-либо скачивали приложения и 90% считывали QR-коды. Кстати, сам опрос был организован с помощью смартфонов и занял 5 минут. Участники заходили в интерактивную анкету, считав QR-код с сайта LEAD9 либо с экрана презентации. По словам Грыныка, опрос будет продолжен также среди участников конференции UADIGITALS, а полученные данные сведут и опубликуют с всеукраинским исследованием, которое LEAD9 проводит в феврале.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...