Как кроссовки развивают хип-хоп
Многие называют Future настоящим музыкальным провидцем –  известный в музыкальном мире своим уникальным новаторским звучанием в сочетании с формирующим новую моду стилем, он выводит свое творчество за пределы музыкальной сцены. Для бренда это сотрудничество станет продолжением многолетней традиции работы с лучшими представителями хип-хоп индустрии, которые не боятся показать свою аутентичность и готовность выходить за рамки общепринятого.   
 
Future поделился этой новостью с поклонниками в своих соцсетях на страницах в Snapchat и Instagram (https://www.instagram.com/future/), представив модель InstaPump Fury Overbranded, которая поступит в продажу этой осенью. Кроссовки InstaPump Fury являются признанной моделью, перевернувшей сникер-культуру 90-х гг., и достойной парой для нового партнера бренда, по праву считающегося первопроходцем в своей области. 
 
 
Комментируя это партнерство, Future отметил: «Для меня совершенно естественно сотрудничать с таким брендом, как Reebok, который разделяет мои представления о необходимости помогать развитию культуры и полностью отдаваться тому, во что ты веришь. Я не только горжусь возможностью стать членом этой большой семьи, но и считаю это большой честью для себя». 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...