Как компании видят организацию труда в будущем

Только 17% опрошенных руководителей крупных компаний готовы управлять предприятием, в котором работают люди, роботы и алгоритмы, следует из отчета Deloitte «Глобальные тренды в человеческом капитале 2017». Это самый низкий показатель за последние пять лет.

Вместе с тем, многие компании уже начали процесс адаптации под новую модель труда и ведения бизнеса. Так, 56% компаний меняют работу HR-отделов за счет внедрения цифровых и мобильных инструментов, а 33% уже начинают использовать алгоритмы на машинном обучении.

В исследовании Deloitte приняло участие 10 тыс. предпринимателей и специалистов по HR из 140 стран

Самым важным руководители компаний считают создание организации будущего

158336 gra1 - Как компании видят организацию труда в будущем

Чаще всего создание организации будущего самым важным фактором в работе компании называли респонденты из Индии

158336 gra2 - Как компании видят организацию труда в будущем


Подробнее: https://adindex.ru/news/researches/2017/03/2/158336.phtml

 


Подробнее: https://adindex.ru/news/researches/2017/03/2/158336.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».