• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Юрій Козакевич: Містам потрібно розуміти мову бізнесу

18 Січня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Юрій Козакевич: Містам потрібно розуміти мову бізнесу
Share on FacebookShare on Twitter

З 29-го до 31-го січня на головній арені країни, НСК «Олімпійський», відбудеться міжнародний ЕКСПО-конгрес «Бізнес для Розумних Міст». Reklamaster.com розпочинає серію інтерв’ю з гостями та спікерами заходу. На наші запитання відповідає керівник проекту створення Індустріального Парку в м. Івано-Франківську Юрій Козакевич.

Індустріальний парк в Івано-Франківську перебуває зараз на стадії створення. З якими перешкодами доводиться стикатися на шляху до реалізації проекту?

Однією з перешкод є суспільний стереотип: ми не вміємо ефективно продавати себе в Україні. Себе – тобто свій край, своє місто, свої вміння та компетенції. Багато людей, здобувши освіту в школах, а згодом – і професійну освіту в ПТУ чи вузах, зокрема в галузі інженерії, приладо- та машинобудування, дуже часто зневірені в тому, що в Україні можна знайти якісну роботу, за яку б платили мінімум 700-1000 євро. Звідси й значне розчарування, і, як результат, велика трудова міграція в Європу. Тому, одне із завдань нашого Індустріального Парку – стати таким успішним прикладом, який створить умови для виникнення тисяч робочих місць в нашому місті і відповідне фінансове забезпечення працівників. Наступний крок – створити екосистеми багатьох бізнес проектів, які будуть підштовхувати один одного і місто в цілому до розвитку.

Ще одна перешкода – міська влада не працює ефективно над побудовою дієвої економічної політики. Зокрема, у владі міста немає Департаменту економіки, відсутні практичні кроки по залученню в місто інвесторів та створенню нових робочих місць. Влада міста, в тому стані і тому складі, якою вона є зараз, не може запропонувати дієву стратегію і практичну дорожню карту по створенню умов для росту і розвитку бізнес-середовища. Деякі міста України активно залучають до команди муніципалітетів фахівців і технократів, відмовляються від дешевого популізму і хаотичних кроків, націлених на короткотерміновий wow-ефект. Як результат – бюджети таких міст виконуються з прибутком. Наразі ж, міський бюджет Франківська другий рік поспіль є збитковим, а багато робіт за кошти бюджету виконується катастрофічно неякісно і з надмірною долею популізму. Саме тому, одним із завдань нашого проекту є проведення конструктивного діалогу з офіційною владою міста щодо створення дієвого Департаменту економіки в складі фахівців-технократів, які зможуть вибудувати програму розвитку економіки в місті.

Українські міста конкурують за вітчизняних та іноземних інвесторів. Хто є найголовнішим конкурентом Івано-Франківська і чому?

Основним і наразі єдиним конкурентом Франківська є Франківськ.

Багато міст України насправді не суттєво конкурують між собою. Бізнес-інвестор, який потенційно може зайти в Україну або переміститись з міста в місто в межах країни, наразі не має великого вибору. Культури конкуренції не існує через те, що багато міст не мають сформованих ціннісних пропозицій та сформованих брендів. Тому, дуже часто, з точки зору багатьох бізнес-середовищ, багато міст просто відсутні у них на радарах. Щоб бути нанесеним на умовну карту, по якій рухається бізнес, містам потрібно розуміти мову бізнесу, принципи і правила ведення бізнесу,  механізми прийняття рішень. Франківськ надзвичайно потенційне місто. Однак, маючи технічний, гуманітарний і медичний вузи й таку структуру населення, де переважають молодь і працездатні люди, маючи міжнародний аеропорт, різнопрофільні промислові та бізнес-майданчики та іншу необхідну інфраструктуру, маючи найкоротшу дорогу в серце Карпат, маючи унікальну та цікаву архітектуру та історію, маючи дуже компактну структуру міського середовища – в місті не розроблені і не запущені дієві ціннісні механізми, здатні в найкоротший термін розвернути внутрішній тренд на розвиток бізнесу і створення умов для фінансового добробуту громадян.

Яка роль малого бізнесу в економічному розвитку Івано-Франківська?

Малий бізнес не здатен самостійно забезпечити сталий розвиток Франківська. Для того, щоб малий бізнес був ефективним і успішним – потрібна наявність в єдиному економічному просторі великого і середнього бізнесу, а також дієвої економічної політики з боку влади Франківська, спрямованої на відкритість, чесність, прозорість. Як тільки міська влада запустить процеси дерегуляції і створить умови для економічних свобод – в місті одразу почнуть з’являтись нові інвестори, стартапи, робочі місця, потужні інфраструктурні та інші проекти, нові підряди. Натомість, офіційна влада Франківська вперто намагається зав’язати всі основні макропроцеси і бюджетні фінансові потоки на своїх фірмах. Саме тому, через корупцію та значну некомпетентність чиновників муніципалітету, бізнес не здатен рости і розвиватись самостійно та допомагати розвитку Франківська.

У нинішній час постійної конкуренції немає нічого ціннішого за талановитих та активних людей. Як Франківську вберегти людські ресурси?

Франківську потрібно багато якісної роботи в бізнесі, владі, та громадському секторі. Наявність цікавих і амбітних проектів породжує потребу в талановитих кадрах. Саме вони здатні забезпечити якісні і необхідні для розвитку Франківська результати. Саме потужні, масштабні, сталі в часі і просторі проекти здатні залучати і утримувати людські ресурси.

Які ознаки розумного міста можна вже побачити в Івано-Франківську?

І в бізнес-середовищі, і в органах влади, і в громадському секторі вже є низка успішних проектів і спільнот, які розвивають Франківськ. Критичне мислення, практичний досвід від успішних і неуспішних проектів, любов до рідного міста, впертість, віра в Франківськ – ці риси вже є на озброєнні багатьох містян, які усвідомлено бажають Франківську розвитку і процвітання.

Назвіть міста, які сьогодні Ви вже назвали б розумними. На кого нам потрібно рівнятись?

Франківську потрібно віднайти свій ціннісний шлях і сформувати свій унікальний бренд. Жодне успішне місто Європи не є копією іншого європейського міста. Економіка і бізнес, архітектура і просторовий розвиток, освіта, медицина, культура і мистецтво, транспорт, безпека, громадський сектор, креативна індустрія. У цих та інших сегментах потрібно вивчати досвід і українських, і європейських міст, однак формувати власну програму розвитку і росту.

Питання ставила Вікторія Теравська

Довідка

ЕКСПО-конгрес «Бізнес для Розумних Міст» організовується Фондом Розвитку Міст, Академією Публічно-Приватного Партнерства та Ardana Consultants .
Головний організатор заходу – Фонд Розвитку Міст – основною метою своєї діяльності визначає допомогу українським містам у досягненні цілей сталого розвитку. Фонд допомагає Києву та іншим містам України досягнути сучасних світових стандартів у розвитку економіки, соціальної сфери, транспортної, інженерної та безпекової інфраструктури із збереженням природного та культурного надбання. Більше про Фонд та його проекти на сайті:
http://citydevelopment.fund/ua/.
Теги: бизнесинтервьюобщество и государство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

unilever-brands
Бізнес

Unilever змінює «нормальне» на позитивне в рамках стратегії Positive Beauty

9 Березня, 2021

Компанія Unilever оголосила, що усуне слово «нормальне» з усіх упаковок та реклами косметики, засобів краси та особистої гігієни. Такий крок компанія розглядає як перший крок до нового бачення та стратегії...

Читати даліDetails

Режиссер Владимир Лерт о насмотренности, краудфандинге и новом проекте «Bitcoin Movie»

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.