Юлия Трибушная  начинает работу в StarLightMedia

 Напомним, что в сентябре стало известно о назначении Елены Бондаренко на пост главы наблюдательного совета компании: вслед за этим из холдинга ушло еще несколько топ-менеджеров, в том числе главный редактор Tochka.net Ольга Клипкова и HR-директор UMH Didgital Алина Мудрая.

На новом месте работы Юлия будет отвечать за коммерцию, развитие сейлз-хауса и общение с рынком. В ее задачи будет входить наращивание охвата и доли сейлз-хауза на рынке за счет новых форматов рекламы (например, продажа мобильной и Smart TV-аудитории), а также заключение контрактов с новыми, крупными площадками. По словам Юлии, она получила множество предложений о работе, но приняла оффер StarLightMedia, поскольку это одна из крупнейших компаний на медиарынке, у которой есть большой, но пока нереализованный потенциал в онлайне.

StarLightDigital Sales — это один из сейлз-хаусов StarLightMedia, который продает рекламу на сайтах группы и партнерских сайтах (сайты телеканалов СТБ, ICTV, «Новый», партнерские podrobnosti.ua, inter.ua, ntn.ua, k1.ua, football24.ua, zaxid.net, lux.fm и другие). В 2015 году перед компанией стоит цель войти в топ-3 украинских сейлз-хаусов.

Фото MMR.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».