Є7, шах і мат


  Відтепер тарифи на користування домашнім телефоном включають міжміські дзвінки, що розширює межі спілкування для абонентів та змінює їхнє життя на краще.

В центрі ролика — зворушлива історія взаємовідносин між поколіннями, вона показує цінність щирих родинних стосунків. Шаховий турнір по телефону діда та онука демонструє нам давню суперечку батька та сина, продовжуючи їх давню сімейну традицію гри в шахи.

Для зйомок ролику був запрошений австралійський режисер Пітер Магуайер. Медійна підтримка рекламної кампанії включає ТБ, зовнішню рекламу, Інтернет та пресу. 

Команда проекту

Замовник: ПАТ «Укртелеком»

Агенція: Leo Burnett Україна

Виробництво: PSB Films Wizard Postproduction Propeller Studios

Режисер: Peter Maguire

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...