Як стати найпривабливішим страховиськом

Наближається найбільш таємниче свято кожного року, яке дійшло до нас від самісіньких суворих кельтів – Halloween. А там де свято, там мають бути подарунки, вирішили в чоловічому шоу-румі Шкафандр, та підготували страшенно стильнючу колекцію “Halloween по-чоловічому”. А рекламна агенція “Саксонія” розробила серію іронічних постерів до цієї події.

Тепер у кожного чоловіка є можливість створити свій особливий неповторний стиль на це свято, адже воно має бути костюмованим.

Мовчазні та сором’язливі можуть перетворитися на елегантних мачо:

Шалені романтики одразу стануть такими брутальними мачо, що навіть всі виконавці ролі супер-агента 007 зітхнуть від заздрощів:

Ваш імідж буде викликати жах та тремтіння оточуючих.

Все місто буде в захваті від Вас

 

 Взагалі, в  Шкафандрі вважають, що сліпо гнатися за останніми трендами і дорогими новинками не завжди слід. Справжній чоловік не боїться шукати і створювати свій унікальний стиль. Навіть монстр має бути несхожий на інших й приваблювати своєю моторошною елегантністю.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...