• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію

5 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію
Share on FacebookShare on Twitter

Чим можуть допомогти високі технології у виробництві та дистрибуції контенту? Як запровадити інновації? Невже алгоритми згодом замінять людей? Міфи та правда про технології майбутнього — у виступі екс-аналітика NASA та співзасновника компанії Cinelytic Дева Сена «Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію»

Cinelytic — компанія, що поєднала можливості big data, штучного інтелекту (ArtificialIntelligence, AI),  машинного навчання (MachineLearning, ML) і хмарних технологій для створення унікальної платформи, яка дозволяє професіоналам контент-індустрії швидше та ефективніше приймати рішення. Її було засновано 2013 року Девом Сеном (Dev Sen) і Тобіасом Куайссером (Tobias Queisser). Cinelytic стала одним з найуспішніших стартапів у галузі AIта МL-рішень для контент-індустрії. Наприклад, лише минулого року компанія залучила $2,25 млн інвестицій від T&B Media Global, найбільшого таїландського кінофонду.

«На роботі Дева Сена базувалися рішення на сотні мільярдів доларів», — розповідає про свого ділового партнера та головного технічного директора компанії Тобіас Куайссер, CEO та співзасновник Cinelytic. Сам він прийшов у цю галузь із фінансів — індустрії, яка вже давно використовує МLдля всього: від високошвидкісного трейдингу до прорахунку кредитних ризиків. А Дев Сен, фізик за освітою, раніше 15 років працював в одній з найбільш високотехнологічних організацій світу — Національному управлінні з аеронавтики та дослідження космічного простору (NASA), де займався аналітикою операційних ризиків для космічних кораблів наступного покоління й розробляв галузь оцінки ризиків космічних польотів.

Правильний прорахунок ризиків — запорука успіху будь-якого проекту. І без цього просто не обійтися, коли йдеться про багатомільйонні космічні ініціативи, або про голлівудські блокбастери, які мають цілком порівняні бюджети (та навіть про скромніші кінопроекти: адже принцип однаковий). У контексті кіно, високі технології можуть допомогти прорахувати та спрогнозувати касові збори, підказати, як правильно влучити в цільову аудиторію: якого актора краще обрати, який жанровий або тематичний акцент зробити, щоб з найбільшою вірогідністю зацікавити той чи інший глядацький сегмент.

Прогнозування ризиків, тестування сценарних і кастингових рішень, оптимізація моделей дистрибуції — ось далеко не повний перелік питань, для вирішення яких можна застосовувати AІ та МL.

Але перш ніж щось застосовувати, треба з’ясувати, з чим же, власне, ми маємо справу. І саме цьому поясненню — що взагалі таке AIта МL, у чому полягає різниця між цими технологіями, та як їх можна використовувати в контент-індустрії, Дев Сен присвятить вступну частину свого виступу на KYIV MEDIA WEEK. Він наведе наочні приклади використання цих технологій в кіно, на ТБ, у відеоіграх та ін. А далі — перейде до детального викладення кожного з основних напрямків застосування.

Дев розповість про провідний досвід мейджорів. Зокрема про те, як саме AІ та МLзастосовувалися в розробці та виробництві кіноверсії анімаційної класики Disney «Король Лев» (THE LION KING, 2019), яка при бюджеті в $260 млн на сьогодні зібрала майже $1,5 млрд, та у фільмі «Геміні» (GEMINI MAN, 2019) — науково-фантастичному бойовику оскароносного Енга Лі (Ang Lee) з Уіллом Смітом (Will Smith) у головній ролі, що має вийти цієї осені.

Також Дев окремо порушить тему інтеграції AІ та МLу роботу стримінгових платформ, до того ж розгляне загальні популярні питання та відреагує на побоювання стосовно застосування даних технологій. Чи справді все це так ефективно, як розповідають? Які виникають проблеми та як їх вирішують? Хто з ключових гравців світового аудіовізуального ринку вже запровадив у свої бізнес-процеси AІ та МL? Як долучитися до інновацій скромнішим гравцям? Чи правда, що незабаром комп’ютерні алгоритми писатимуть сценарії, книги, музику, зніматимуть кіно і зрештою просто замінятимуть людей, або ж ці апокаліптичні передбачення про «повстання машин» — це лише міф, народжений нерозумінням суті того, що відбувається?

Про все це та багато іншого  — 16 вересня о 11:00 на KMW у конференц-залі London під час виступу Дева Сена «Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію».

«Майбутнє вже тут, і його не варто лякатися, — каже Вікторія Ярмощук, директор компанії Мedia Resources Мanagement, організатора KYIV MEDIA WEEK. — Цьогоріч у нашій програмі як ніколи багато івентів, присвячених темі високих технологій: AR, VR, блокчейну в контент-індустрії. Тому нам дуже приємно бачити серед спікерів KMW Дева Сена — людину з бекграундом NASA, яка саме зараз змінює світ кіно й телебачення за допомогою технологій штучного інтелекту та машинного навчання».

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 16–19 вересня 2019 року в Hyatt Regency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5). Зареєструватися на медіафорум можна тут.

Аби бути в курсі новин KMW 2019, cлідкуйте за новинами на сайті KMW та Facebook.

Теги: новинитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.