Из битого стекла смогут делать зубную пасту

Австралийские ученые нашли способ превращать стеклянный бой во что угодно, от автомобильных покрышек до зубной пасты.

До сих пор лишь очень малая часть битого стекла шла в переработку. Обычно мелкие осколки отправляются прямиком на свалку, так как их очень сложно рассортировать по цвету.

Однако профессорам Дэмьену Бэтстоуну и Ризу Пирие из Квинслендского университета удалось растворить эти осколки, получив из них жидкие силикаты.

По словам Риза Пирие, вещества, входящие в состав обычной жидкости для прочистки сливов, позволяют растворить стекло и выделить из него силикаты, которые и являются основным компонентом зубных паст.

Впрочем, у жидких силикатов есть множество промышленных сфер применения: из них делают клей, отбеливатели, удобрения, моющие средства, цемент, разного рода покрытия и многое другое.

Так как стекло состоит из силикатов на 70-75%, отходов в процессе преобразования получается немного. Чтобы получить 1 кг силикатного геля, нужно взять 1,3 кг стеклянного боя.

Стекло до и после обработки

Эта технология получения жидких силикатов не слишком энергозатратна и, соответственно, гораздо дешевле прочих альтернатив.

Сейчас компания UniQuest, которая занимается коммерциализацией изобретений сотрудников университета, ищет спонсоров, заинтересованных в том, чтобы вывести эту технологию на рынок

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...