“ІТ-Інтегратор” модернізує корпоративну комп’ютерну мережу для ДП “Антонов”

“ІТ-Інтегратор” розпочав масштабний проект модернізації корпоративної мережі для інформаційно-комп’ютерного комплексу ДП “Антонов” – вітчизняного виробника літаків.

Цей проект, що стартував  у грудні минулого року, дозволить вдосконалити структуровану кабельну систему підприємства до рівня світових стандартів. Його реалізація надзвичайно важлива для галузі авіабудівництва, тому що він дозволить ДП «Антонов» суттєво підвищити ефективність всіх робочих процесів.

Наприкінці липня спеціалісти “ІТ-Інтегратор” успішно завершили перший етап проекту. Компанія розгорнула нову локальну мережу на базі обладнання швейцарського виробника R&M, який розробляє й виготовляє компоненти й рішення для побудови структурованих кабельних систем. Частини корпоративної мережі ДП «Антонов», що функціонували до початку проекту, були модернізовані та поєднані з новою системою.

На наступному етапі проекту буде розгорнута мережа, яка охопить майже усіх співробітників робочих корпусів підприємства, розташованих у Святошинському районі столиці.

 “Наші спеціалісти зробили все можливе задля того, щоб забезпечити якнайшвидшу та найзручнішу для нашого замовника модернізацію мережі. Для нас велика честь сприяти підвищенню ефективності бізнес-процесів такого серйозного стратегічного підприємства, як ДП “Антонов”,говорить заступниця директора департаменту по роботі з державним сектором “ІТ-Інтегратор” Олена Болатова.

«Модернізація нашої робочої мережі збільшила пропускну здатність та захищеність корпоративних ресурсів. Реалізація проекту дозволить нам мати відмовостійку, довговічну та надійну систему, на базі якої можливо надалі проводити заплановану модернізацію IT-інфраструктури підприємства,коментує начальник сектору телефонії та СКС ДП “Антонов” Сергій Крук.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».