История с географией

Украинский проект Augmented Pixels, развивающий технологии дополненной реальности, заполучил в портфолио еще одного крупного клиента. Стартап занимался разработкой приложения для National Geographic и компании 4D Cityscape, которое нацелено на обучение истории в игровой форме.

iOS-приложение 4DCityscape National Geographic Ancient Civilizations добавляет немного дополненной реальности в традиционные пазлы, так, чтобы пользователь мог не только развлекаться, но и обучаться.

Полный набор состоит из собственно пазла (около 600 элементов), моделей исторических зданий и монументов, а также самого приложения. Если навести устройство с запущенным приложением на собранный паззл, можно распознавать различные исторические объекты на пазлах. Также можно изучать информацию об архитектурных сооружениях и их различных элементах, проходить небольшие викторины, посвященные древней истории.

Эти исторические пазлы начнут продаваться в США и мире с середины лета.

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.