Искусство совсем не против рекламы!

Шоколад «Корона Макс Фан» и Milka Tuc и Milka Lu, «Квас Тарас» и агентство деловой фотографии The Gate Agency создали приятную атмосферу, а TWIGA Art Hub, — новое помещение для проведения лекции, позволило присутствующим полностью погрузиться в изучение картин, ведь это самая настоящая галерея.

 Спикерами мероприятия были Екатерина Гончар, кандидат искусствоведения, член союза художников Украины, преподаватель кафедры истории искусств Института Бойчука и Анна Рыбалка, рекламист с 15-летним стажем, в прошлом руководила командами в международных сетевых агентствах BBDO и Geometry Global, сейчас – создатель сети студий творчества Art Cloud.

 

В программе курса ART vs AD, мы осветили самые важные вехи в становлении современного искусства: импрессионизм, постимпрессионизм, модернизм, мировой и украинский авангард, визуальное искусство 1950-1960гг., актуального искусства – мировая практика

Кроме основных спикеров, мы приглашали к участию в дискуссию представителей из сферы искусства и рекламы, чтобы непредвзятым взглядом, они помогли оценить использование того или иного стиля, например, гостями стали Слава Денис, креативный директор в Cheil Ukraine и Владислав Сливка, креативний директор международных и украинских рекламных агентств маркетингових сервисов.

Владислав Сливка о курсе: «Мистецтво і рекламу можна поєднувати, протиставляти, вважати одним і тим же – тут кожен має право сперечатись і висловлювати свою єдино вірну точку бачення. Але «колупатись» у мистецтві щоденно повинен кожен рекламіст, так як журналіст «колупається» у граматиці. Курс лекцій ART vs AD наклав новий неповторний шар нового сприйняття ніби вже знаного мистецтва, та дав поштовх новим фантазіям в рекламі. Аня й Катя – БРАВО!»

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...