Интернет-магазин Topmall.ua и StarLightMedia заключили рекламную сделку на $3,2 млн

О сделке стороны объявили сегодня, в первый день конференции IDCEE. По словам участников соглашения, это первая подобная сделка на украинском медиарынке.

Суть сделки в том, что StarLightMedia на льготных условиях предоставляетTopmall.ua ТВ-рекламу на своих площадках на сумму в $3,2 млн. В обмен на это медиахолдинг получит долю в стартапе. Размер доли не разглашается. Сделка будет закрыта в ноябре этого года.

Управляющий директор TA Venture и глава совета директоров Topmall Виктория Тигипко рассказала, что проект стабильно растет, прирост продаж в месяц составляет 30-40%. Благодаря сделке планируется увеличить узнаваемость бренда и нарастить продажи. Напомним, что об инвестициях TA Venture в магазин Topmall стало известно в апреле 2013 года. Сумма инвестиций составила около $5 млн, но в компании не исключали, что будут привлекать внешнее финансирование. В развитии интернет-магазин ориентируется на британский Asos.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».