Instagram выпустил приложение для создания фотоколлажей

Даже учитывая, что фото в Instagram довольно небольшие, пользователи часто экспериментируют с ними, создавая колажи, прежде чем опубликовать в социальной сети. По данным Instagram, примерно каждый пятый пользователь из 300 млн активной месячной аудитории делает коллажи. Разработчики давно предлагают решения для любителей коллажей — Pic Stitch, Pic Collage, InstaCollage и т.д. В администрации сети этот тренд тоже заметили и решили сделать специальное приложение. Сегодня Layout запустился для владельцев устройств на iOS, Android-версию обещают выпустить в ближайшие месяцы.

Разработчики приложения постарались максимально упростить сам процесс создания коллажа. Если в сторонних приложениях пользователям сначала нужно думать, как именно разместить фото, сколько фото включить в коллаж, то здесь достаточно просто выбрать нужные снимки, а приложение само предложит варианты комбинации изображений. Учитывая, что многие коллажи состоят из селфи, приложение умеет распознавать и предлагать на выбор снимки, на которых есть лица.

Всего можно добавлять в коллаж до девяти снимков, приложение предложит до 12 вариантов их комбинаций. Выглядит это так:

Напомним, летом прошлого года Instagram запустил конкурента Snapchat — мессенджер Bolt для отправки фотографий.


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...