Иностранные технологические стартапы используют украинские мозги

Так, цифровой продакшен Ebola разработал для американского стартапа со шведскими корнями “CromaWallet” адаптивную посадочную страницу с паралакс-эффектом.

«Адаптивный дизайн – сравнительно новая технология, – комментирует управляющий директор Ebola Communications Ярослав Корец. – Ее преимущество в том, что дизайн сайта адаптируется под экран устройства, с которого вы его просматриваете. Таким образом, сайт выглядит превосходно как на огромном iMac с диагональю 29 дюймов, так и на простеньком андроид-телефоне эконом-класса. Что интересно, в этом году больше половины всех произведенных нами сайтов используют технологию адаптивности, хотя это и увеличивает смету проекта в среднем на 30%».

Cromawallet – это программа-кошелек для крипто-валюты Bitcoin, которая набирает все большую популярность в мире. После того как в 2013 году курс Bitcoin валюты вырос с 1 доллара за виртуальную монету до 1000, в эту технологию поверили стартапы и инвесторы со всего мира, после чего их количество начало расти в геометрической прогрессии. На сегодня за одну Bitcoin монету предлагают $406.

Ярослав Корец считает, что сотрудничество Ebola со стартапами только начинается: сейчас в работе находится разработка дизайна для еще одного финансового проекта, но уже для рынка Великобритании.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...