Иностранные технологические стартапы используют украинские мозги

Так, цифровой продакшен Ebola разработал для американского стартапа со шведскими корнями “CromaWallet” адаптивную посадочную страницу с паралакс-эффектом.

«Адаптивный дизайн – сравнительно новая технология, – комментирует управляющий директор Ebola Communications Ярослав Корец. – Ее преимущество в том, что дизайн сайта адаптируется под экран устройства, с которого вы его просматриваете. Таким образом, сайт выглядит превосходно как на огромном iMac с диагональю 29 дюймов, так и на простеньком андроид-телефоне эконом-класса. Что интересно, в этом году больше половины всех произведенных нами сайтов используют технологию адаптивности, хотя это и увеличивает смету проекта в среднем на 30%».

Cromawallet – это программа-кошелек для крипто-валюты Bitcoin, которая набирает все большую популярность в мире. После того как в 2013 году курс Bitcoin валюты вырос с 1 доллара за виртуальную монету до 1000, в эту технологию поверили стартапы и инвесторы со всего мира, после чего их количество начало расти в геометрической прогрессии. На сегодня за одну Bitcoin монету предлагают $406.

Ярослав Корец считает, что сотрудничество Ebola со стартапами только начинается: сейчас в работе находится разработка дизайна для еще одного финансового проекта, но уже для рынка Великобритании.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти», один із найбільших та найсучасніших виробників на українському ринку напоїв, повідомляє про запуск цілковито нового напряму ...

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...