Илон Маск и его компания озаботились проблемами пешеходов будущего

«Boring Company»  Илона Маска показывает, как будет выглядеть транспорт и транспортная система в ближайшем будущем, чтобы сделать ее более удобной для пешеходов.

Видео демонстрирует “младшую сестру” знаменитого уже Hyperloop –  подземную городскую транспортную систему под названием Loop. Проект особенно хорош тем, что определяет приоритетность пешеходов и велосипедистов. Loop будет перевозить транспортные средства на электрических платформах со скоростью свыше 135 миль в час.

Илон Маск объясняет, как система будет работать: «Boring Company» построит двухмильный испытательный тоннель под своей штаб-квартирой в Хоторне  (Калифорния) чтобы проверить работу системы и испытать ее на прочность. Новые дороги и вся система передвижения уже не за горами.

Диана Мехедок

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...