Huawei Ukraine виграла тендер на будівництво 4G-мережі у київському метро

Huawei Ukraine перемогла в тендері на модернізацію мережі 2G та будівництво мережі 4G у столичній підземці. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Як зазначається, проект з розвитку систем зв’язку для київського метро є наймасштабнішим із тих, яким займався Huawei в регіоні Центральна та Східна Європа і Скандинавія.

Наразі у столичному метрополітені є лише 2G покриття, за винятком «Теремків», де мережа відсутня. Зв’язок 4G доступний тільки на наземних станціях.

«У Huawei є досвід впровадження систем мобільного зв’язку у метро, приміром, у Парижі чи Гонконзі. Ми встановили Wi-Fi у підземці Праги. Мережі 2G в Київському метрополітені та 4G у Харкові теж побудовані на обладнанні Huawei. Тож значний досвід, здобутий нами в Україні, допоміг нам перемогти», – зазначив директор з розвитку бізнесу Huawei Ukraine Олександр Сербін.

Як повідомляють в Huawei Ukraine, тендер було розпочато у жовтні 2018 року та завершено наприкінці липня 2019 року. Вартість робіт поки не розголошують.

Фото: Сергій Гринкевич

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...