Havas Engage Ukraine – організаційний партнер ГОГОЛЬFEST 2015.

ГОГОЛЬFEST – це презентація в Україні кращих зразків сучасного українського та світового мистецтва, акумуляція потужних творчих та інтелектуальних ресурсів, якісна презентація українського мистецтва на світовому рівні.

За період свого існування ГОГОЛЬFEST став справжнім public space для формування  та реалізації креативних ініціатив. Перетворившись на дієвий центр розвитку українського мистецтва, ГОГОЛЬFEST виступає у творчому просторі під гаслом «Мистецтво війни. Мистецтво кохання. Мистецтво миру», значення якого розкриє по-своєму кожен з перформансів Фестивалю.

Команда Havas Engage Ukraine сповнена оптимізму, натхненням та ентузіазму, вірить, що зможе зробити свій внесок у розвиток фестивалю та допомогти йому стати ще кращим.

Задля цієї мети Havas Engage Ukraine в рамках співпраці з організаторами Фестивалю займається підготовкою та реалізацією спонсорських програм, інформаційно-рекламним висвітленням події та втіленням значної частини спеціальних заходів Фестивалю.

Організатори заходу відкриті до всіх форм неконфліктної співпраці.

За детальнішою інформацією щодо партнерства звертайтеся:

Олена Кудінова  [email protected]

 

Сергій Юрга [email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.