Хаос на парковках Америки: идут испытания автопилота Tesla

Новая функция «Smart Summon» автомобилей Tesla уже создала немало хаоса и даже вызвала ряд небольших аварий. Это – еще один пример того, к чему может привести бета-тестирование в реальных условиях, если его доверить самим пользователям.

People Are Trying to Get Themselves Run Over by Their Own Teslas - Хаос на парковках Америки: идут испытания автопилота Tesla

Автономная функция «Smart Summon» позволяет машине Tesla покинуть парковку и, огибая препятствия, подъехать к своему владельцу. Она дает возможность, используя смартфон, «подозвать» машину с расстояния до 70 метров. Но лишь при условии, что та находится в поле зрения.

И вот на прошлой неделе те, кто раскошелились на автопилот для своей Tesla, получили эту функцию вместе с очередным обновлением программного обеспечения.

В соцсетях тут же начали появляться видео, как прошли первые испытания. И, чего и следовало ожидать, первые провалы.

У кого-то машина тут же обзавелась новыми вмятинами на бампере. Еще у кого-то – въехала в стену гаража. Было выложено видео, где Tesla еле разминулась с проезжающей мимо машиной. Еще одну явно сбило с толку оживленное движение на парковке супермаркета.

Впрочем, компания честно предупредила пользователей о том, что эта функция все же не полностью автономная. И следить за машиной надо, так как она может распознать не все препятствия. Соответственно, за пешеходами, велосипедистами и другими машинами стоит приглядывать.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...

Діджиталізація білбордів: 10 прикладів інтерактивної digital outdoor реклами

Діджиталізація білбордів та їх широке застосування в маркетингу – не випадкова тенденція в умовах наростання популярності соцмереж та цифрових технологій.

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...